Історія проекту
Перші термінали самообслуговування з’явилися в українському McDonald’s у 2015 році. Конструкція кіоску була єдиною для всіх McDonald’s, її розробником стала міжнародна компанія Wincor Nixdorf.
Проте термінали, встановлені в українських ресторанах McDonald’s, мали враховувати фіскальне законодавство України.
Для цього у конструкцію кіоску самообслуговування було інтегровано фіскальний реєстратор Datecs та вбудовано індикатор клієнта.
Інсталяцію та сервісне обслуговування кіосків в Україні здійснює UCL – провідний системний інтегратор України у галузі автоматизації торгівлі.
Реалізація
Отримання замовлення відбувається у спеціально обладнаній зоні видачі

Рішення проекту
Відвідувачі McDonald’s отримали можливість обирати та купувати продукти без участі касира.
Тепер покупці за допомогою спеціалізованих терміналів самообслуговування можуть самостійно обрати та сплатити покупку банківською карткою.
Термінал пропонує інтерактивний доступ до меню, вибір типу замовлення (з собою або на місці), типу оплати (крім безготівкового розрахунку через сам термінал, замовлення можна також оплатити готівкою при його отриманні), та передає інформацію про замовлення співробітникам McDonald’s, які відразу ж починають його збирання.
Завжди на зв’язку
Отримайте консультацію, технічну підтримку чи комерційну пропозицію від UCL швидко та зручно у будь-який час.